Toimituskulut ovat 4,00€-4,90€ (sis.alv 24%). Yli 54 euron tilauksiin toimitukset ovat ilmaisia.
Kotiinkuljetus on 7,90€-8,90€. Yli 80 euron tilauksiin kotiinkuljetukset ovat ilmaisia.
Toimitus ulkomaille alkaen 4,90 €.
Nouto Matkahuollon pakettiautomaatista: Toimitus valitsemaasi Matkahuollon pakettiautomaattiin pääsääntöisesti 1-2 työpäivän aikana, isoimmissa kaupungeissa myös lauantaisin. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa.
Nouto Matkahuollon palvelupisteestä: Toimitus valitsemaasi
Matkahuollon noutopisteeseen, kuten pakettiautomaattiin, Matkahuoltoon, K-Marketiin tai R-kioskiin pääsääntöisesti 1-2 työpäivän aikana, isoimmissa kaupungeissa myös lauantaisin. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa.
Voit tarkista lähimmän Matkahuollon palvelupisteen täältä: https://www.matkahuolto.fi/palvelupisteet
Tilauksesi toimitetaan pakettina valitsemaasi Postin pakettiautomaattiin. Saat tekstiviestillä puhelimeesi lähetyksen saapumisilmoituksen sekä PIN-koodin jolla saat paketin noudettua automaatista – muista antaa puhelinnumerosi tilausta tehdessäsi. Paketti saapuu automaattiin tavallisesti 1 – 3 arkipäivän kuluttua lähettämisestä. Jos automaatti on täynnä tai siinä on vika, paketti ohjautuu lähipostiiisi.
Postipaketti toimitetaan lähipostiisi, josta se useimmilla paikkakunnilla on noudettavissa lähetyspäivää seuraavana arkipäivänä kello 16 jälkeen, joillakin paikkakunnilla Postin toimitusehdoista johtuen vasta toisena arkipäivänä. Saat sähköpostilla ilmoituksen siitä että tilauksesi on lähetetty postipakettina ja samalla postipaketin seurantakoodin. Lisäksi saat tekstiviestin kun paketti on noudettavissa lähipostistasi. Ota henkilötodistus mukaan postiin pakettia noutaessasi.
Matkahuollon toimitus ovelle sovittuna ajankohtana: Toimitus ovellesi sovittuna ajankohtana, myös iltaisin ja lauantaisin. Saat ilmoituksen saapuvasta paketista tekstiviestillä toimitusajan sopimiseksi. Vastaanottajan luvalla toimitus voidaan jättää myös ilman vastaanottajan kuittausta kotiovelle.
Kotiinkuljetus valittuna ajankohtana
Voit valita itsellesi sopivan toimitusajan linkin kautta jaettavasta kalenterista. Voit seurata lähetyksen matkaa OmaPosti-sovelluksella. Toimitus hiilineutraalina Posti Green -lähetyksenä.
Toimitamme paketteja kaikkiin euroopan maihin.
Toimituskulut ja toimitustavat näet kassalla kun valitset toimitusosoitteen ja maan.
zuiiorganic.fi verkkokauppa toimittaa tilauksia toistaiseksi ainoastaan Suomeen. Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian – samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä ensisijaisesti sähköpostitse.
Varaamme oikeuden muuttaa valittua toimitustapaa esimerkiksi mikäli tilattujen tuotteiden koko, yhteispaino tai määrä antaa siihen perusteen. Muutoksesta mahdollisesti aiheutuvat lisäkulut jäävät Zuii Organic -verkkokaupan maksettavaksi, asiakkaalle muutoksesta ei aiheudu lisäkuluja.
Suosittelemme rekisteröitymistä Zuiiorganic.fi -verkkokaupan asiakkaaksi jotta voimme varmistaa sujuvan asiakaspalvelun kaikissa tilanteissa. Mikäli tilaus toimitetaan kirjeenä postilaatikkoon, tilaaja vastaa siitä, että tilatut tuotteet kestävät postilaatikkosäilytyksen. Vastaanottajan postilaatikon tai -luukun olosuhteet – kylmyys, kuumuus tai kosteus – voivat olla haitallisia tuotteille. Pakettilähetysten seurantatunnus toimitetaan lähetysvahvistuksen yhteydessä sähköpostilla, kirjelähetysten osalta seurantatunnusta ei ole käytettävissä. Zuiiorganic.fi ei vastaa meistä riippumattomista syistä postin kulussa aiheutuneista viivästyksistä, muutoksista, häiriöistä tai virheistä.
VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT
Zuiiorganic.fi –verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta.
Voit palauttaa tuotteen maksutta alla olevien ohjeiden mukaisesti ja tehdä halutessasi uuden tilauksen.
Jos vastaanottamasi tuote on rikkoutunut tai muuten viallinen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Älä lähetä viallista tuotetta asiakaspalautuksena ennen kuin olet saanut asiakaspalvelulta toimintaohjeet. Tuotteita koskevat reklamaatiot pitää tehdä 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Enimmäiskorvaus viallisesta tuotteesta on tuotteen hinta lisättynä toimituskuluilla.
Tilauksen voi perua vain jos tilaustasi ei ole ennen peruutusilmoitusta ehditty käsitellä ja lähettää asiakkaalle. Ilmoita tilauksen peruuttamisesta viipymättä joko lähettämällä sähköpostiviesti asiasta osoitteeseen info(at)zuiiorganic.fi tai soittamalla asiakaspalvelumme numeroon 040 5735007 (arkisin 9 – 15, matkapuhelinmaksu).
Tuotteiden palauttaminen on maksutonta kun noudatat seuraavia ohjeita:
Ilmoita palautuksesta 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ilmoittamalla. Saat automaattisen kuittauksen kun olemme vastaanottaneet ilmoituksen. Ilmoita sähköpostilla tilausnumerosi, sekä syy palauttamiseen – tilausnumero löytyy sähköpostilla toimitetusta tilausvahvistuksesta.
Maksuton palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia, ehjänä perille saapuneita palautettavia tuotteita. Zuiiorganic.fi –verkkokaupassa myytävät kosmetiikkatuotteet ovat hygieniatuotteita ja superfood ja ravintolisät elintarvikkeita: et saa avata, kokeilla tai käyttää tuotetta jonka aiot palauttaa. Tämä koskee myös tuotteiden päällysteitä ja pakkauksia. Pakkausmateriaali, esim. kuplamuovi tai pakkauspaperi ei ole edellä mainittu pakkaus tai päällyste.
Mikäli palautat avatun, kokeillun tai käytetyn tuotteen emme hyvitä siitä maksettua hintaa. Lisäksi joudut maksamaan palautuksesta aiheutuneet kulut. Pakkaa palautettava tuote hyvin sillä mikäli se rikkoutuu palautuskuljetuksessa emme hyvitä siitä maksamaasi hintaa.
Toimipaikasta palautuva, asiakkaan noutamatta jättämä lähetys josta ei ole lähetetty palautusilmoitusta ei ole palautus. Vähennämme noutamattoman lähetyksen palautumisesta aiheutuvina kuluina tilauksen toimituskuluja vastaavan summan ennen maksun palautusta.
Asiakkaan tilauksensa yhteydessä antamien virheellisten osoitetietojen tai virheellisen puhelinnumeron vuoksi palautuneet lähetykset eivät oikeuta maksuttomaan palauttamiseen. Tarkasta huolellisesti tilauksen yhteydessä antamasi tiedot jotta tilaus saapuu perille; osoitetiedot ja etenkin pakettiautomaattilähetyksien osalta antamasi puhelinnumero.
Kirjoitusvirhe on virhe mikäli se aiheuttaa lähetyksen palautumisen lähettäjälle.
Lähetä palautusilmoitus sähköpostilla osoitteeseen info@zuiiorganic.fi. Laita Palautusilmoitukseen tilausnumerosi.
Kuittaamme automaattisesti palautusilmoituksesi saapumisen, viesti sisältää ohjeet palautuksen lähettämisestä.
Pyrimme käsittelemään asiakaspalautukset viikon kuluessa niiden saapumisesta. Saat ilmoituksen sähköpostilla kun palautuksesi on tarkastettu ja käsitelty.
Palautustilanteissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle. Palautuksia koskevan rahaliikenteen hoitaa Checkout Finland Oy
Zuii Organic verkkokauppa
info(at)zuiiorganic.fi
Puh. 0401261525
Ota meihin yhteyttä sähköpostitse: info(at)zuiiorganic.fi
Suomen Luonnonkosmetiikan Tukku Oy
2525124-4
Ahertajankatu 19
33720 Tampere, Suomi